VUXENPOÄNG

Hej på er!!! Oj vad mycket det hänt sedan jag var in hör sist. Vi tar det från början då, i onsdags jobbade jag, kanske min sista onsdag men hoppas inte. I torsdags kom Niklas hem så vi åt mat, hängde och ja, bara va. I fredags var jag och Frida först och simmade, SÅ skönt. Har verkligen hittat rätt gällande träning. Nu kommer jag att simma minst 2ggr/v och sen gå på något gruppass. Så jäkla gött!

Efter det for jag hem, och håll i er, jag och pappa drog iväg för att kolla på bil åt mig, och den blev MIN! Gaaaah vad skönt det är att ha egen bil. Kan ta mig vart fan jag vill, när fan jag vill! Och det bästa av allt, jag SLIPPER cykla hem på nätterna från jobbet när Niklas jobbar och jag inte kan låna hans bil! Bäst alltså.❤️

Igår var jag ledig för en gångs skull! Tanken var att dra till Stockholm lör-sön men vi backade i sista sekund och stannade hemma för middag med våra päron istället. Och idag har vi varit och ätit brunch på IKEA, tvättat båda våra bilar, (dom skiner så fint nu) fikat med farmor, jag och Anneli har även hunnit simma nu på kvällen. 

Har precis tryckt i oss käk och nu ligger jag på N's kökssoffa och tar det lugnt. Niklas duschar sen ska vi åka hem till mig och kolla på film och äta godis.❤️

Niklas jobbar hela veckan och jag jobbar inte förrens på fredag..... Men har en hel del att stå i samt att jag ska hinna träna en massor! Känner verkligen att livet går i rätt riktning och nu hoppas jag bara på ett svar på jobb samt en lägga till oss. Då är livet fan tipptopp. Fast egentligen är det de nu också. 

Hoppas ni har haft det lika bra som mig dom senaste dagarna, och hoppas att de nästkommande blir minst lika bra tills dess att vi hörs igen. Nu blir det MYS på hög nivå!

Pärlan.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0