ALDRIG SKA DET SLUTA REGNA

Trots det tog jag mig i kragen, klädde på mig både jacka, skor och halsduk för att ta mig en promenad till stan för att möta upp Molly för en kaffe på Peace&Love-caféet vi har här i Borlänge. Hängde med henne större delen av kvällen, pratade om livet, framtiden och spelade kort. Välbehövligt! Vi har länge sagt att vi ska både ses och gå ut tillsammans, men har tidigare inte blivit av, nu tog vi oss båda tummen ur röven och det känns otroligt kul att ha hittat en ny så fin vän, trots att vi jobbat ihop i snart ett år, men... Bättre sent än aldrig!

Blev upphämtad av N och vi åkte hem till honom och åt, sen hem till mig för en stunds TV-tittande och häng. Nu har han somnat och jag är som vanligt vaken... Imorgon ska jag jobba 18-03, känns skönt med lite extra cash. 

Nu ska jag titta på lite avsnitt som jag missat och förhoppningsvis somna innan han går upp till jobbet hehe.

Idag var en sånhär hårdag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0