FIXAT

Har fixat lite nytt här på bloggen, två år sen jag gjorde det sist och en hel del har ju förändrats sedan dess. Kände att det liksom var dags. Headern är bara en tillfällig. Har inte fixat någon snygg ännu, så den får duga så länge! 

Nu ska jag borsta gaddarna, och krypa ner till ett BB-avsnitt, och försöka somna... Niklas är borta på jobb så jag ska sova hemma själv för första gången på över fyra månader. Sjukt ensamt!

Detta har varit min kväll. Har legat i sängen hela dagen helt utslagen med dunderförkylning och feber. OCH ensam dessutom, usch å fy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0