KÖPSTOPP

Har denna vecka bränt alldeles för mycket pengar på kläder alltså, MEN de inköp jag köpt har varit saker som jag verkligen har gillat, och mycket har varit på rea/rabattkupong så egentligen är det inte så illa. +att jag har sparat undan 2000kr från min lilla lön jag får. Nästa månad får jag nog en bättre lön, dels har jag jobbat mer och jag har fått lönehöjning. Fett!

Idag är det fredag och jobb väntar ikväll. Imorgon med, och då är det Liljans stora feta Halloweenfest! Kommer nog bli riktigt grymt. Och söndag är det personalmöte och fest!

Idag har jag sovit ut, varit runt på lite ärenden med Anneli och nu ligger jag i Niklas säng och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Blir middag och lite annat fredagsmys innan jag drar och jobbar. Hoppas allt är toppen med er. Kram

Färgade håret i veckan också, samma bruna färg som vanligt och jag blir lika nöjd varje gång. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0