LEVER DRÖMLIV

Har kommit fram nu på morgonkvisten att jag lever typ drömliv just nu haha.. Tänk varje morgon när Niklas klocka ringer runt strax innan sex, han tvingas gå upp oavsett väder för att åka och jobba till klockan fyra, medans jag vaknar när han går upp, brukar oftast slå på tvn, vara vaken tills han åker men aldrig så mycket som att knappt låta foten glida utanför täcket och sen somna om och sova ut, vaarje dag haha.

Men jag kan ju säga att det suger att han jobbar hela veckorna och när han väl är ledig, ja då åker jag och jobbar.. Men det är ju förbannat skönt att sova på morgonen.. 😉

Somnade för första gången på jag vet inte hur länge innan tolv igår, SÅ himla skönt, är typ pigg nu. Ligger och slötittar på Nyhetsmorgon och dricker oboy. Ska väl slumra om om ett tag. Om jag blir trött vill säga. Senaste dagarna har jag inte ens somnat vid denhär tiden...

Hälsar er alla som är uppe redan godmorgon och en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0