TISDAG

Igår spenderade jag hela dagen hos min bror, finslipade CV, fortsatte sökandet efter lägenhet till mig och N och var hundvakt. Kom inte hem förrens efter elva och kollade på lite film innan jag slocknade. Idag har jag blivit väckt av telefonsamtal, cyklat en sväng till Hemköp och väntar nu på skjuts till Falun för att möta upp svärmor och gå på husvisning!!

Vädret fortsätter vara regn och kallt och det märks verkligen att det är oktober. Kvällen ska jag spendera i min säng med massa tända ljus, en julmust jag köpte idag(!!!!) som jag längtat efter det alltså. Mommsi!! Sen är der ju en massa bra tvserier att se på. Imorgon jobbar jag och torsdag kommer pruppen min hem❤️ Längtar.
Hur mysig har inte min hylla blivit?? Ni skulle sett innan, det såg bokstavligt förjävligt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0