SNART

Hej! Torsdag idag och mina jobbplaner ändrades, skulle kört dubbelpass idag egentligen men supergulliga Elinore ville så gärna köra bar så jag sa mer än gärna varsågod så körde jag heldag i köket istället. Skönt att få komma hem i tid och hinna krama om pöjken min i några minuter innan han slockna plus att jag slipper vara DÖD imorgon när det är KAOS på jobbet. 

Två dagars jobb kvar innan TRE lediga dagar på raken! Sen jobb onsdag och sen bara flyttflyttflytt! Mina lediga dagar är dock proppade med grejer jag ska göra så det kommer nog gå i ett iallafall. 

Nu ska jag stänga av telefonen och fortsätta kolla på Andra Avenyn som jag börjat om på igen för typ 1000 gången hehe!

Puss på er jag hoppas allt är toppen med er och att ni får en god natts sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0