SPOLA TIDEN, TACK!

Dagarna just nu är förkorta och to-do listan förlång... Idag har jag...... Hängt med Molly i diverse olika butiker, lunchat och pratat. Sen har vi haft besök av mamma, pappa och mormor och efter det var vi till Falun och häntade fler flyttkartonger hos svärmor. Vi har egentligen inte mycket kvar att packa nu, men ändå känner jag mig sjuuukt stressad över hur vi ska hinna? 

Vardagsrummet är klart, sovrummet blir klart ons/tors, hallen ser dock förjävlig ut, köket ska jag försöka ta mig an imorgon, dock är det mesta klart. Och Niklas gamla sovrum är städat och där har vi proppat in ALLT typ, byråer, tv-bänk, hela soffan, kläder ja fan vet jag! Vill ha torsdag så man kan börja flytta!!

Niklas sover gott jag har förmycket att tänka på... Ska kolla på Andra Avenyn och försöka somna till det... Imorse var TVn på när Niklas klocka ringde, oops!

Det är fortfarande rörigt på jobbet som håller på att bokstavligt ta kol på mig och flytten gör mig bara mer stressad. Vill bara att allt ska bli bra och att flytten ska vara klar och att allt ska vara i sin ordning, men det dröjer väl... :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0