SÅ HIMLA NICE


Haft ett par riktigt fina lediga dagar. I måmdags hängde jag somsagt med svärmor lite överallt. En sväng till Falun, några inredningsbutiker vid gruvan, en hästräka (kärlek!!) i Torsång och lite i Borlänge. Till kvällen var jag och Niklas bjudna på middag hos mamma och pappa. Skön dag! 
I tisdags var jag bara hemma. Såå välbehövligt! När Nicke kom hem åt vi på IKEA, köpte några smågrejer och sen köpte vi oss en varsin ny resväska så nu jäklar är vi redo!

Igår var det slut på friheten och tillbaka på jobbet och tillbaka till tacosen.... Haha! Idag är det prepp inför helgen som gäller och imorgon grillbuffe. 
På lördag drar vi till Örebro för lite minisemestermys.❤️ 

Livet är bra fint nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0