FÖRBANNAT

Hej på er! Inte många knop gjorda idag heller. Niklas var iväg en sväng på förmiddagen och jag passade på att mysa runt hemma i myskläder och bara ta det lugnt. Vill bli friisk! Känner mig mycket piggare idag i förkylningen MEN istället har jag nu på kvällen fått en förjävla tandvärk samt att jag svullnat upp i kinden.... Tror det är mina visdomständer som börjat spöka så jag hoppas det snart blir bättre. Orkar inte alltså, det ena efter det andra..

Har tagit en lugn kväll iallafall då jag och Niklas köpte oss ett 1000-bitars pussel att pyssla med på kvällarna. Huur mysigt?!? Spännande och se hur lång tid det tar! 😉

Imorgon börjar vi vårat nyttiga liv också... Haha nädå men kör igång träningen i LUGNT tempo imorgon för nu känner jag att jag måste få röra på mig lite! Niklas har lovat att följa med också så bara min tand inte blir värre eller förkylning så kör jag igång med min varannan-dag träning igen, minst! Vill jag träna mer känner jag bara go for it! Samt att skräpmat får endast bli på helger samt läsk och godis. Har blivit så jävla mycket skit nu så godis bara äcklar mig. 

Nej nu ska jag ta och kasta in handduken för ikväll. Niklas sover redan så ska göra det jag med. Godnatt med er!

Älskar min nya dalahäst och det fina kortet som pryder mitt fönster, blev himla mysigt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0