ALLT KLAPPAT OCH KLART

Haft en fantastisk helg i Borås! Vi blir bara mer och mer taggade att flytta dit för varje gång vi kommer dit. Vi har som mål att bo där inom två år. Jag vill plugga och Niklas ska skaffa sig ett jobb. Får jag ett jobb innan jag kommer in på skolan gör ju inte det något.

Tillbaka till helgen då. Fredagen spenderade vi på Liseberg jag la upp lite bilder från. I lördags gick vi promenad i stan, åt glass i parken och bara umgicks. Lagade mat hemma och drack en god applemojito. 






Söndagen var det tyvärr dags att åka hem... Vi åt lunch på en restaurang med pasta, thai och sushi buffe och mjukglass till efterrätt. Perfekt avslut!

Sen for vi hemåt och stannade lite för att dofta på sommaren lite.




Väl hemma köpte vi Max och däckade båda två. I måndags jobbade vi båda tidigt och igår var jag ledig. Så då passade jag på att dammsuga, tvätta, damma och bädda rent i sängen innan Nicke kom hem från jobbet. Fikade hos mamma och pappa och åt middag på balkongen med Hampus.

Riktigt fina dagar! Och nu är allt klart inför semestern v.28! Stuga bokad på Öland måndag-torsdag och sen tältar vi på festivalen resten av veckan. Kommer bli SÅ bra. Längtar så jag spricker!! 1,5 vecka kvar nu bara.

Nej nu ska jag pallra mig till jobbet strax för möte och tacos. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0