DÖÖÖÖÖD

Hej!!

Alltså..... Döda miiiig. Jobbade 14-03 igår, var heeelt död. Försökte med allt när klockan va tolv för att lyckas hålla mig vaken. Drack både kaffe och socker men inget hjälpte. Överlevde och däckade i sängen direkt typ, somnade inte förrens vid fyra dock och klockan ringde halv nio(!!!!!!) var så trött så det kändes som jag var bakfull. Tog mig in i duschen iallafall, slängde på mig lite kläder och smink och drog till Kupolen där Isa skulle göra mig fin i håret. Fyra timmar senare var jag blondie! Såå nöjd!

Slängde bokstavligt i mig ett vidrigt donkenmål, kastade mig i bilen till jobbet, hämta upp gasol, åkte och byttte dom, ut till cater för å hämta massa gurka och kål SEN tillbaka till jobbet och preppa undan för imorgon. Vid sex stämplade jag ut och drog hem till pojken. Vi köpte mat och premiärade på ballen, sen däckade jag i soffan på bara några sekunder.

Nu ligger jag med ont i magen så jag inte vet vart jag ska ta vägen, Nicke sover och jag är så trött att jag vill bara dö men kan inte somna.... 

Hade planer på att ta mig en tur i Mellsta imorgon men får se när jag vaknar. Behöver SOVA, kör ju dubbelpanna hela helgen så behöver varenda minuts sömn jag kan få. 

LYCKAN när man kommer hem svinhungrig kvart i tre en onsdag efter 13h pass och finner dessa.❤️❤️

Premiärmiddagen med bestie.❤️

Och en blondie!

Tack och hej nu MÅSTE jag sova. Ögonen har svidit sen klockan nio imorse. Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Elina Mattila

Så snygg i håret!! 👌 du får släpa med mig till mellsta nån gång när jag kommer hem 😉

2015-06-05 @ 04:45:55
URL: http://elinamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0