EN LEDIG DAG

Heej på er! År pch dagar sen sist typ men den senaste månaden har varit sjuk. Sååå mycket jobb och torsdagar och söndagar när jag väl är ledig är jag mer än död. Så vad har hänt sen sist?

Var ju faktiskt ledig en helg för ett tag sen då vi tog vårat pick och pack till Göteborg! Där klippte jag av mig håret(!!) blev lite ljusare också, träffade en vääldigt saknad vän, shoppade lite, umgicks med familjen och badade bubbelbad innan bilen rullade hemåt. Väl hemma gick min kropp bananas och jag kräktes två gånger, antagligen någon släng av matförgiftning då jag mådde bättre efter men var helt slut i kroppen. 





En underbart mysih helg. Veckorna efter det har bara somsagt varit jobb. Förra fredag-lördag jobbade jag tex 26h osv. IDAG är min lediga dag och sooolen skiner. Det var så välbehövligt att få sova ut. Snart tänkte jag försöka ta mig upp, och ut och gå en sväng. Behöver luft.

Vill ni veta en till awesome grej? Jag och Niklas har fått en helt egen lägenhet. En lägenhet som vi kommer göra helt till våran och vi båda får flytta. I måndags skrev vi kontrakt och 1:a maj flyttar vi in!! 
Så nu är planen att.jag flyttar in hos honom strax efter första april och sen första maj flyttar vi till våran lägenhet!! Jag är så lycklig och livet känns FETT idag!

All min lediga tid går just nu åt till inredning och den här veckan som är kvar kommer gå till att packa allt hemma hos mig. För nästa vecka kommer jag ej kunna bo hemma och sen är det nästan dags att flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0