DET HÄR MED ATT FLYTTA

Ja det var ju inget direkt planerat dethär med att vi flyttade. Inom 1,5 månad från det att vi tanken slog oss så hade vi nycklarna till nya lägenheten.

Anledningen var att vi först och främst aldrig egentligen trivdes i den gamla lägenheten, sen som ett brev på posten fick vi att både kök och badrum skulle renoveras. Som ett litet plus i kanten skulle våran hyra höjas till nästan 7000kr/mån vilket vi inte alls kände för att betala för egentligen.... ingenting!

Och kort därefter fick vi en lägenhet på andra sidan stan med en hyra på 4600kr istället! Nu när vi bott här sedan slutet på maj inser vi hur mycket bättre vi trivs här jämfört med vårt gamla place.

Stor mysig balkong och en lägenhet man känner sig välkommen i. Det är skönt.❤️

Insåg just att jag inte har några bilder. Men nu till hösten ska vi tapetsera om i kök och sovrum, och då lovar jag (om vi bor kvar vill säga, sist flyttade vi två månader efter vi fått klart lägenheten, hehe) att visa bilder! Ovan ser ni iallafall liten del av vardagsrummet, utsikten från balkongen samt liite av den GRÄSLIGA tapeten i sovrummet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Woohooo, är SÅ glad över att du bloggar igen! :D

Svar: haha sjukt att jag tänkte när jag skrev "nu kommer Emma bli glad"😂
Amanda Sten

2016-08-31 @ 13:33:15
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0